Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο
(Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την έννοια της συνεργασίας στο νηπιαγωγείο.
Στόχοςείναι τα παιδιά να συνεργαστούν με δραστηριότητες ανά ζεύγη, μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας.
Η Σκαλα της αγαπης: Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη.
Το βιβλίο αφηγείται την ιστορία ενός αστεριού που πέφτει από τον ουρανό και προσγειώνεται σε μια ζούγκλα. Τα ζώα της ζούγκλας προσπαθούν να το βοηθήσουν να επιστρέψει στον ουρανό, χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις και τις ικανότητές τους. Τελικά, ένα μυρμήγκι, με τη βοήθεια των υπολοίπων, καταφέρνει να το επαναφέρει στο σπίτι του, αποδεικνύοντας τη δύναμη της συνεργασίας. Το βιβλίο εστιάζει στην αξία της συνεργασίας και του ομαδικού πνεύματος
1.Εργαστήριο- Συγκρότηση ομάδας:Στις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αξιοποιήθηκαν παιχνίδια σε ζευγάρια και σε ομάδες, τεχνικές θεάτρου, ταινίες μικρού μήκους, δραματοποίηση, τραγούδια, κατασκευές , πίνακες ζωγραφικής και θεατρικό παιχνίδι. Ακολούθησαν συζήτηση, φύλλα εργασίας με στόχο να συσχετιστεί το περιεχόμενο των δράσεων- δραστηριοτήτων με το περιεχόμενο του θέματος των εργαστηρίων ώστε να αναπτυχθεί η κριτική ικανότητα, η κριτική σκέψη, να ενεργοποιηθεί η σκέψη και το συναίσθημα.
2ο εργαστήριο – Συμβόλαιο ομάδας
Επιδιώκεται η δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας, αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και δεξιοτήτων.
«Φτιάχνουμε τους κανόνες της ομάδας μας»
Να καταγράψουν τους κανόνες εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας δεξιότητες που έχει ο εαυτός μας και ο άλλος καθώς
και η ανεκτικότητα απέναντι στον άλλον.
«Συμβόλαιο της ομάδας» Πρόκειται για δραστηριότητα στην Ολομέλεια με συζήτηση και κολλάζ όπου θα καταγραφούν οι κανόνες εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας.
3οΕργαστήριο- Ικανότητες επικοινωνίας:
Δραστηριότητα : «Ποιος δράκος θα χορέψει καλύτερα;» Πρόκειται για Κινητική δραστηριότητα και δραστηριότητα συνεργασίας σε ομάδες Αξιοποίηση ρουτίνας σκέψης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου